Reserva prèvia de l’aparcament de Sadernes

Reserva prèvia obligatòria de l'aparcament de Sadernes

De manera complementària a la  regulació d’accés motoritzat, a partir de Setmana Santa i fins l’11 de setembre  serà obligatòria una RESERVA PRÈVIA per garantir el funcionament del servei d’acollida per accedir a la Vall de Sant Aniol i obtenir una plaça de pàrquing a l’aparcament de Sadernes.

Si us plau, comproveu que les dades indicades a la reserva, inclòs el correu electrònic, siguin correctes ja que no es permetran canvis un cop aquesta sigui efectuada – matrícula, data, etc.-

Un cop formalitzada la reserva, us farem arribar un codi QR que us sol·licitaran al punt d’acollida de Sadernes.

Recordeu fer la reserva amb antelació perquè a la zona no hi ha cobertura de dades i per tant, es necessari que us hagueu descarregat el codi QR abans de la vostra visita.

Atenció! Per els autobusos que volen accedir a la zona, cal que prèviament es posin en contacte amb el Consorci al telèfon 972 28 78 82 o al correu consorci@altagarrotxa.org

CALENDARI
Les dates en les que cal reserva prèvia son les següents (marcades en verd):

 PREU:

El preu públic general és de 5,56 € per vehicle.  En cas que feu ruta, a partir del segon dia el preu diari per estacionar es redueix al 50%.

 

-Usuaris en ruta:

Destinat a usuaris que realitzen ruta a la zona i han de deixar el cotxe estacionat més d’un dia consecutiu a l’aparcament. El primer dia es paga el preu públic general i a partir del segon dia s’aplica el preu públic reduït per dia.

  En cap cas es pot pernoctar a l’aparcament.

 

-Abonament:

Es tracta d’un abonament de temporada que permetrà al seu titular la utilització dels servei d’aparcament durant tots els dies d’aplicació del preu públic de l’any en curs. El seu preu és de 60 €. L’abonament és personal i intransferible, i caldrà que coincideixi la matrícula indicada. També es podrà requerir el DNI a l’accés a l’aparcament.

 

 Un cop adquirit, l’usuari ha de fer la reserva de plaça cada dia que vulgui per ús de l’aparcament, però no ha d’efectuar cap més pagament.  

 

Hi ha un número de places limitades destinades a usuaris en ruta i abonament, aquestes s’adjudiquen per estricte ordre de reserva. Recomanem reservar amb la major antelació possible.

 

 —> Consulteu les preguntes freqüents sobre la reserva prèvia aquí.

 

Gràcies per la vostra col·laboració.